Friday, August 14, 2009

Happy Birthday Sayang......

14 Ogos 2009..
hari ni... hari jd hubby ku...
genap lah 28 tahun... :D
ni khas untuk dia.. tak tau la dia tgk ke tak blog ni.. rasanye dia tau tp x tau la dia tgk ke tak :D

kisah pedih yang lalu makin pudar dlm diri ini
kerana kasih dan syg yang telah kau berikan pd diri ini
walaupun selalu ku ungkapkan pada suatu ketika dahului
semua yang berlaku tak mungkin akan kulupakan sehingga akhir hayatku

tetapi kini..

diri ini bersyukur pada ketentuaan Nya
benarlah kata pepatah
setiap yang berlaku ada hikmahnya
kau berubah dan menjadi lebih baik dari yang dulu

aku bersyukur atas segala nikmat yang diberikan Nya kini
ketika ku kesedihan kau sentiasa di sisiku
ketika ku memerlukan sokongan kau ada menghulur tgnmu
ketika aku memasak kau slalu membantu ku di dapur
ketika suasah dan senang kita sentiasa bersama

selalu menemani dan membeli belah bersama di pasar pagi (aku sbg tukang tgk je hehehe)
selalu membersihkan ikan dan menyiang ikan lepas blk dari pasar pagi
selalu membantuku mengemas rumah
selalu memberi pendapat ketika ku memerlukan pandangan
selalu membebel padaku ketika ku membuat silap
selalu menghias syurga kecil kita bersama
selalu menghiburkan ku ketika ku penat
selalu mengusikku dan menceriakan hari2 ku..

sentiasa menahan sabar atas kerenahku yang kadangkala sukar dijangka
sentiasa mengambil hatiku walaupun kadangkala itu adalah silap ku
sentiasa menenmani ku kemana-mana tanpa keluh-kesah

Terima kasih atas segalanya sayang...
moga hidup kita bertambah ceria dengan kehadiran permata hati kita tak lama lagi..
terima kasih atas segala kasih syg dan perhatianmu selama ini
semoga jodoh kita berpanjangan sehingga nafas terakhir
semoga kita bahagia dan dirahmati NYa

selamat hari jadi sayang..
moga di panjangkan usia dan dipertambahkan rezki yang diberkati..
ayang sayangkn abang...


agak jiwang skit hehehe.. malu2.. :p
nukilan sndiri.. spontan luahkn ni.. x pandai berjiwang.. bleh la.. tulus ikhlas ni utk my hubby.. jgn termuntah lak ekekeke.. nak luahkan dpn2 segan..

5 comments:

Siti Fatimah said...

wei apa ni jiwang2 ada membasuh ikan plak ni

AHAHAHAHAHAHAHHAHA..

hepi beday matleh... ehehehe

ROSHDA said...

sbb x nak jiwang sgt.. so tampal ngan yg x bape nak jiwang muahahaha

NURUL said...

jiwang utk suami tersayang tak pe kan :)

Haizales said...

hye,salam perkenalan..hepi birthday to ur hubby ya..

From, mama Rania~

ROSHDA said...

nurul,
heheh tp i pemalu ekekek :p

mama rania,
tq.. salam perkenalan.. tq sempat jengah.. lama dh jd silent reader ur blog.. suke sgt tgk ur lil princess. sgt2 comel :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...