Thursday, February 5, 2009

Handphone Tertukar!!!

alu...
bleh la plak arini tepon tertuka ngan hubby kuang3.. dia la salah.. sbb dia g keje dlu.. aku x pasan, aku tdo2 ayam masa tu.. tp nak bgn la.. aku x tgk la dia amik tepon sape.. sbb dedua tepon atas katil, dia just bgtau aku, nak g keje dh.. aku salam tgn dia.. pastu dia g keje..leh jd mcm ni sbbnye... masing2 kunci jam waktu lain2... so dedua hp ade kat atas katil..aku kol 6.15 am, hubby lak kol 5.40 am.. dia masuk keje kol 7am.. aku lak kol 8am.. huhuhu aku dh nak kua umah capai la tepon kat atas katil.. alamak!! pesal ni tepon org lain hahaha ntah ape2 je hubby aku ni.. x kn la dia x pasan, trus masuk poket la tu.. x tgk2.. dlm kol 7 dia tepon aku x pasan.. sbb bz siap2 nak g keje.. kol 7 lbh, dia cl aku gelak besa la.. aku ckp "ape dh jd?? kenapa leh tertuka tepon??" hubby soh dtg kilang dia tuka tepon. aku kat x pe la.. malas lak aku nak g tmpt dia sbb pg jem giler.. aku lak dh nak smp opis.. bleh plak... hehehe

Aku lak pg ni de meetg ngan vendor.. xpe la, dia cl hp aku nanti.. x jwb pandai2 la tepon opis.. pastu x lama tu dlm kol 8 lbh, hubby cl.. dia ckp "td Pn. Sham (big bos aku) cl 3x pastu dia msg sruh masuk blk meeting skrg" hahahha.. adeh.. patut la dia terkejar2 td aku lak x paham ape2 sbbnye hp xde kat aku ;p mcm2 hal..

hubby aku sure la tepon dia x bunyik2 sbbnye masuk kilang dia x leh bwk tepon.. aku ase ntah sape lagi la yg tepon aku arini huhuhu.. sowy la seme yg cl.. sbb hp xde kat saya.. ;p kesilapan pertukaran tepon yg x d sengajakan.. so arini xde la hp.. hehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...