Thursday, February 19, 2009

ceritera minggu ini..

sepanjang minggu ni, tiap mlm tdo umah emak saya.. sbbnye tiap mlm sejak beberapa minggu ni saya x leh tdo huhuhu agak huru-hara.. dh tdo nyenyak2 best.. pastu kena bgn g toilet pastu susah nak tdo blk... minggu ni gak my hubby shift mlm so nape agak sentimental jiwa ini lately, so jd sgt penyedih.. pastu mak ajak tdo umah dia.. huhuhu syg sgt kat mak sbb apepon dlm keadaan ni dia sgt2 memahami keadaan anak dia yg sgt sensitip ni sejak mengandungi org d dlm perot ini..
setiap hari minggu ni, lepas blk keje, blk umah kitrg dlu makan.. tp saya x leh masak.. sbb dapur sudah mula mengeluarkn bau yg sgt busuk ikut naluri ini yg sudah de deria bau yg sgt sensitp ini, so hubby kena masak ape dia ske ikut dia nye tahap kemampuan.. sory syg huhuu.. so dia masak la nasi goreng yg penah sya ajar dlu..lepas isyak, hubby akan hantar saya ke rumah keluarga terchenta di seksyen 18, shah alam.. sib bek dekat..beruntung rasanye.. lepas hubby hanta dia g keje pastu esok saya g keje tumpang pokcu saya yg keje kat MBSA gak.. pastu blk keje nanti hubby amik sya kat opis.. pastu esoknye n ari2 berikut mgu ni mcm tu la kitarannye huhuhu.. diri ini sgt huru-hara.. inikah simptom org yg d trimsester pertama.. patut la syurga di bawah tapak kaki ibu kan.. pastu yg lgi best n seronoknye tiap ari mak akn cl setiap ptg tanye nak mkn pe.. n dia akan msak.. so bila smp umah mak aku akan mkn gak wpon skit sbb mak dh masak pastu sedap.. pastu tekak mula mgembang dgn sgt kembang.. n pale dh pening.. tp mak kata ok lagi sbb mak aku dlu masuk 2 ke 3 bln dia ape pon x leh nak telan smp kena cuti sbln tanpa gaji n masuk air kat spital.. huhuhu.. tp aku ase sgt sedey bila diri ini x dpt menahan perasaan huhu.. ntah ape2 ni br awl lagi.. tp pd masa yg sama aku sgt riso sbb aku penah gugur kn.. doakn la kesihatan pd kandungan n diri ini ye..
smlm g klinik scan.. doc kata dh 7 mgu lbh.. lepas tu dh ade dengupan jantung..sgt seronok sbb dh nmpk budak comel yg bru nak menjadi berbentuk 'C' di dalam perot ku ini.. patut la dlm perot ase mcm de mende smp x selesa huhuhu.. dok la diam2 jgn la gerak2 syg.. ;p best la asenye ati ini ekekekke so doc kata kite jpe lagi sbln.. aku ni 2 klinik aku g.. skati aku je kn.. xpe la.. nanti dh masuk 3 bln aku plan la mane klinik yg best.. plan nak buat 2 tmpt gov n panel aku.. ok la kepala saya agak pening bila ngdap pc lama2 bila jam kol 3 ptg ke atas je.. saya akan menelungkupkn kepala saya d atas meja sambil membuat keje sbb xde keupayaan bila petang huhuhu.. inilah rupanya gaya idup seorg ibu yg sedang mengandung.. bukan senang ye rupanya nak mendapatkn seorg anak.. oleh itu.. hargai lah ibu anda.. heheheh ok jpe lagi.. (dh weng2 nih..)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...