Tuesday, November 10, 2009

Iman tak sihat

Iman demam... pagi td baru terasa bdn dia panas suam2 tp alhamdulillah mlm td dia x amok.. bgn mcm bese nyusu n salin pampers jek.. pastu siap main2 ngan ibu dlm kol 4 pagi.. pastu dh penat dia tdo blk.. yg lagi kesiannye anak ibu sakit mata jangkit ngan mak su ani dia.. cian dia.. dh la kena cucuk.. pastu demam pastu sakit mata lak.. sib bek sblh kanan je.. abah lak keje mlm.. atok yg teman ibu n iman g klinik.. doktor pon ckp cian iman mata dh chembeng sebelah huhuhu.. senyum de doktor tu.. tp xpe.. bb cepat elok katanye.. lega skit ibu dga.. alhamdulillah ptg iman dh x demam pastu mata dia pon dh xde taik mata n dh kurg merah..

cian saya mata kanan merah... mak su saya ar ni..

mata merah pon nak ajak ibu main gak.. skenye saya.. masa ni kol 4 pagi Iman ajak ibu main.. jap je pastu dia smbg tdo blk


cian anak ibu demam.. sib bek x meragam...

ok la update utk kali ni.. takut Iman terjaga lak dlm bilik.. mintak diri dlu..

5 comments:

CikMin said...

klu baby sakit mata tu..cikmin selalu titikkan air susu ibu kt lam mata baby..selalunya mujarab..ilang segala taik2 mata dia tu nnt...

~uCu~ said...

nGah~

nape aku rs iman ni mcm seorang baby yg amat hensem!!! :P

tidak, tidak, tidak... seb aku xde anak~ anak perempuan apatah lg! Ahakz~~~

Anak mata ja nak tgk Iman!! :D
Get well s00n hensem b0y!!~~

Ida Chan said...

cian iman...xsihat ek. saba byk ek ibu iman. jgn isau, iman encem nie kuat.

iman nak besa la ibu :D

Ernie said...

ciannya iman...
biasala budak kecik memang mudah demam.
macam anak akak no 2 tu dalam sebulan mesti pergi klinik.

roshda said...

cikmin,
a ah doktor pon kata elok susu ibu ltk kat mata.. umh i adik2 lain pon kena gak.. seme mintak susu akak dia ni sbb nak elok cpt ekekeke.. sib bek i x charge hahahaha

ucu,
ko nih.. budak2 kn berubah2 kang tetiba lain lak.. tp kalo iman ensem sgt bahaya gak.. nanti penin ibu dia nak jaga.. sbb nanti dia perasan ensem lak muahahha bek bese2 je sekadar sedap mata memandang :p

ida,
tu la.. sib bek iman dh sihat sedia kala.. iman dh besa asenye dh mcm budak 4 bln.. smgt.. dia nak lawan luqman :D

ernie,
tu la.. kalo budak2 dmm kesian je kn.. tp sib bek jenis cepat sembuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...