Saturday, November 7, 2009

Anak ibu dah sebulan...

Alhamdulillah.. genap umo anak ibu sebulan...
Iman Muhaimin semakin sihat, semangat sbb kuat isap susu ibu dia.. kdg2 x smp 2 jam dia dh repeat.. sbbnye mamat ni kalo nyusu kdg2 kejap je pastu dia dh tangkap lentok.. tu yg ske sgt melekap ngan ibu dia..

nak share gamba2 Iman arini genap sebulan.. td ibu n abah bwk Iman jln2 g umah tok lang merangkap mak lang ibu.. sbb ibu nak release tensen memerap kt umah hehehe.. pastu blk je iman penat dia amok smp la dia lentok kepenatan atas abah dia..


Iman kepenatan selepas amok sbb ngantok sgt.. tdo atas dada abah..


muka Iman yg semakin membulat n makin ari.. makin cerah lak anak ibu ni.. ikut abah kot.. ke tempias sbb masa ngandung ibu hari-hari telan organic soya n greenfield organic :D


abah td ngan iman.. penat sgt ye..


dah bgn anak ibu ni.. pandai main dh.. umo bru sebulan...


Iman mengembangkan idong nye bila ibu nak snap hehehe


pastu Iman sambung tdo.. bleh lak mamat ni..

seronok tgk anak sndiri membesa dpn mata.. tp mmg byk kena saba bila dia amok huhuhu... sib bek masih kat umh tok ma lagi de gak gilir2 leh kdg2 ibu ilek jap.. kalo blk umh sndiri nanti adehhh.. huhuhu

sblm tu meh layan iman ngan ibu main..umo baru sebulan dh pandai respond nak main.. siap gelak2.. abah bli bola bunyik2 dia dok layang.. iman nak main ngan botol minyak yu yii hahaha sbb bunyik kuat kot.. bijak anak ibu ni.. (eceh puji anak sndiri lak )

jom layan...

video

ok nanti cite lagi ek.. iman tdo awal mlm ni sbb penat kot n sejuk ujan tu yg ibu dia rileks mlm ni.. sbb iman x amok.. dia lentok trus.. :D

4 comments:

azieaz said...

kejap aje iman da sebulan..iman meh ler dtg cni jumpe ngan aleesya bulat!!..=)

AngahSayang2314 said...

Cepat masa berlalu macam tak caya jer yg anak sendiri dah sebulan.. tapi apa2 mesti si ibu tak sabar nak tunggu iman menyarap,merangkak & berjalan..betul tak????

roshda said...

azie - tu r kojap jek mamat ni dh sebln.. x saba dia nak besa mcm aleesya leh main2.. ni asyik terlentang je.. ase mcm nak kasi dia masuk walker je hahaha insylh de rezki kita jpe ek aleesya muulat

angah - a ah mmg sgt cepat masa berjln.. btol2 mmg x sabo tgu iman ni besa.. leh gadoh2 ngan dia hehehe

mamaelly said...

alalalalala comeynye baby...heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...