Saturday, November 14, 2009

Annivesary

alhamdulillah.. arini kami nye ulang tahun perkahwinan yg pertama :D
kejap je rasa.. hepi sgt.. ngan adiah yg x ternilai dari NYA... Iman Muhaimin.. x yah adiah lelain pon x pe.. dh de budak tembam tu pon dh ase bersyukur sgt.. hehehe

seme org slalu ske nak imbas kenangan sblm kawen.. bg aku lain lak.. x ske hehehe.. kenape?? sbb x ske ar.. maybe kwn2 yg rapat tau kenapa.. :p dah la lupakan la yg lepas2 n kengan2 yg x bape nak best tu.. lagi ase bahagia ngan kehidupan selepas berkahwin..

so kat mane kitrg celebrate arini? kat umh sndiri hehehe mcm x bape nak best kn tmpt ni.. tp bg aku best sgt sbb dh lama sgt2 x blk umh sndiri sejak masuk spital arini.. lbh kurg sbln lbh.. tp bkn blk trus, blk kejap je.. insylh x lama lgi blk trus umh sndiri.. sbb my hubby dh keje baru skrg keje shift so mak soh dok umh dia dlu.. lgpon nanti dok umah je ngan iman kn.. kalo kt umah mak ramai skit.. n de org tulun2 gilir2 tgk kn iman hehehe.. pastu maksu kemba dia nanti rindu lak kat budak tembam ni.. sok huby dh keje lak..

wpon xde yg menarik bg org ngan sambutan pertama ni.. tp bg aku cukup la ngan ape yg ade.. n selama berkahwin sethn ni aku bahagia.. gaduh2 n sesilih paham kecik2 tu bese ar.. hehehe pastu bkn sng n byk tgjwb sbg seorg isteri.. pasni ngan tgjwb sbg ibu lak.. moga2 diri ni kuat.. tp kdg2 menagalir gak air mata ni sblm2 ni masa berdua bila ase mcm x larat nye nak wat keje umh hahaha penat ngan keje lagi umah lagi huhuhu.. dlu la.. tp skrg lagi bertambah lak ngan si tembam yg ske nak melekat je ni..

ok la smp cni dlu.. si tembam tgh tdo.. x bape nyenyak, tdo atas katil ibu ngan abah dia.. kejap2 gerak2.. siang mcm tu la dia.. mlm baru tdo lena.. sunyi agaknye mlm2..

ptg karang or lewat skit br blk umh mak.. blk umh ni kemas2 skit umh yg dh berabuk ni.. buang mane yg dh expired hehehe.. lama x blk masak.. ni pon hubby g bli lauk bungkus.. aku masak nasi kt umh.. sbb peti ais kosong :p pastu iman td pon nak kena dodoi bru tdo blk.. hubby kata jgn mcm ni slalu dh la.. gamaknye mkn nasi bungkus je la hahaha..

ok doakn kami anak beranak bahagia, murah rezki n dirahmati serta bahagia.. :D

2 comments:

Mama Qiestina said...

happy anniversary both of u...

moga kehadiran iman menyemarakkan rase chenta u all smpi sorga..amin...

p/s: iman bagi adiah ape tu kat ibu?

ladylocx said...

happy anniversary!

samela kite.hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...