Wednesday, January 13, 2010

kejadian semalam..

smlm kn de bengkel website kat A Famosa, Melaka..

smlm gak ibu iman g sana ngan big boss driver hanta..

smlm gak ibu iman kelam-kabut ibu iman nye sesi pum huhuhu...

smlm kn... kol 6.45 pagi dh kua umh g opis sbb janji ngan driver kol 7.. pastu pick up big boss kat umh dia.. agak kelam kabut la.. sbb tetiba iman leh la bukak mata n nak susu huhuhu adehh dak tecik ni.. sik bek dh plan mlm tu tdo umh mak sbb nak elak dr kelam kabut.. kalo dr umh sndiri kena kua kol 5 pagi nih.. adik ipar tumpang pokcu g keje.. iman lak aku tgl je soh adik uruskn susu ade dlm peti ais.. sory2 seme sbb kena cabut awal pagi sbb bengkel stat kol 9.30..

sblm smp bos blanje minum kat R & R Seremban.. pastu x bfast dh la kat a famosa trus tgu n sesi bengkel pon stat.. dlm lbh kurg jol 10 tea break.. aku mcm penin nak pam skrg ke mcm ane.. pastu leh lak dorg nak amik gambo kenangan beramai2 dlu.. yela seme PBT semalaysia dtg kn.. ramai la.. jpe la geng2.. pastu mcm x pe la hold dlu.. kita pam masa lunch la sbb singkt sgt lak tea break ni.. so ok la stat blk sesi begkel...

dlm kol 12 tghari mcm tu aku dh ase x selesa b mcm x best dh huhuhu masa nak mkn tu aku selak blazer.. sib bek pakai blezer.. fuuhhhh seyes dh bsah dedua b aku dh kena bju muahahha amik ko.. dh la pakai bju koprat biru kosong.. sib bek la mmg dh stanby blazer.. pe lagi.. mkn laju2 wpon sedap trus carik surau n pam.. fuuuhhhhhhhh lega.. hasil memberangsangkn.. tp ase rugi sbb dh skip 1 sesi mengepam..

pastu dh settle seme.. aku ase mcm x puas mkn potato mesh.. seyes sodap weh yela mkn kat resort kn.. mane bleh mkn free lak tu... pastu slumber aku naik blk mkn hahahaha sib bek de org lagi.. aku join geng2 commitee.. slumber :D dh mkn puas2 big boss ajak g solat.. pastu dia tanye "tadi u ilang g mane?" hehehe aku pon jwb la "mengepam boss" dia kata "ooo penuh dh ke hehehe.. "

aku kn ngan bwk pam spectra3 tu berat kemain.. ngan bwk cooler beg avent ngan ice pack yg suhaida bg cold man nye brand ko.. aku bukn reti pon.. suhaida bg ice pack 3 ketul.. dia kn keje lab slalu kaji2 bakteria n hanta spesimen g jepun la ape la.. masa dia bg ice pack tu siap ckp " ko amik la ni.. x yah bli2 membazir je.. ni leh tahan smp g UK" muahahha minah tu mmg ske wat statment mcm tu.. penyelidik yg bahase dia mmg agak seskati jek.. minah ni keje sirim smlm sblm blk aku jpe dia sat amik mende tu setelah aku cite pe mslh aku sblm g bengkel.. dia pon fully bfeed anak dia gak dh 9 bulan..

apepon alhamdulillah susu iman utk pagi ni ade mcm bese.. de dlm 20 oz.. lepas smp opis dlm kol 5 ptg ibu iman terus pam n dpt la dkt 10 oz.. cukup la tu.. x ckup nanti soh adik yg jaga iman top up ngan ebm sbb dia ngadu iman byk minum susu kdg2 skali minum 4-5oz huhuhu debab la anak ibu.. n makin sihat la dia.. :D sibb ek stok ebm melambak ase mcm x gerak2 pon.. rezki anak ibu..

ok la nak wat keje...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...