Saturday, January 23, 2010

kejadian pagi tadi

kejadian ni berlaku dlm kol 8 pagi td.. iman bgn tdo je trus x tau diam mcm ulat.. dia skrg mmg x leh dok diam.. kdg2 mcm org tgh berkawad kaki dia.. pastu kalo dia geram seme dia nak geget.. dia ske geget muka ibu dia.. sbb ibu dia pon ske geget pp dia.. ni namanye membalas dendam..

iman bgn lmbt arini slalu tiap ari kol 6 lbh dh bgn sbb nak kena hanta p umh atok.. so ibu sempat la basuh bju n buat bfast utk abah iman..

sementara tgu abah iman blk iman dh semgu x jpe abah.. sbb abah iman keje mlm mgu ni... ibu n iman bergurau senda atas katil yg bersepah... bkn ibu ye sepahkn.. iman ek.. sbb dia tdo lasak..



sila abaikn bilik yg bersepah itu.. iman yg tdo lasak abis seme dia tolak hehehe..

sblm ni iman mmg naik hangin sbb dia x leh nak meniarap sbb badan dia debab.. dan tetiba dia berjaya!!! yeehaaa!!! terkujat jap ibu.. haa pasni siap la..

pastu dh meniarap siap agkt bontot.. aikh.. x kn 2 dlm 1 kot.. nak merangkak sekali.. sabo2 la iman hehehehe.. step by step la syg :D

3 comments:

Haizales said...

assalamualaikum ibu Aiman...beshnyer tgk Aiman membesar...ensem plak tu..btw,thanx krn drop by to my blog regarding kisah org gaji giler i...syukur rania selamat..i nasihatkn kalo blh jgn amik outsiders k utk jaga anak kite..jdkan ape yg terjadi kat i sebagai tauladan dan ikhtibar supaya xmudah percaya kat org luar..

AbdulRahim said...

Ohhh Imannn... sangat pintar... ni buat Taqwa jeles ni... dah boleh meniarap dgn jayanya... tunggu turn Taqwa pula leh meniarap.. harap really soon!

ARIBA said...

tomey...;-)...yup..kuatkan practice lagi iman..hehehe..ayra dah menyelar..skrg dah start nak merangkak..tapi kejap2 jek..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...