Tuesday, March 17, 2009

11 minggu, 2 hari...

Assalammualaikum.. lama x tulis sbbnye agak huru-hara gak lately ngan loya2.. tp dlm keadaan mcm tu bz jenjln x berenti gak hehehe.. aritu lepas blk lgkawi, mgu dpnnye blk kg hubby lak kat ganu... pastu mgu bru ni g lak kawen kwn kat gemencheh, ngeri sembilan... jln jek.. tp syukur Alhamdulillah cz leh jln2 lagi.. kalo ikut mak, dia masa bln ke2 smp ke 3 pengsan smp masuk wad isi berbotol2 air huhuhu sbb muntah x brenti.. pasti tiap ngandung adik bradik kitrg (termasuk aku la tu..) mesti sebuln cuti tanpa gaji.. sian ibuku kn.. tu la besa pengorbanan dia.. syg mak :)

Pagi tadi lepas punch card aku mintak kua.. ni bukn secara curik tau ekekek.. dh isi form kua tau.. hehehe.. aku n hubby g cek bb dlm perot ni haaaa... dh buat appoinmt sblm tu, aku kena urin infection.. kurg minum air huhuhu.. do doctor soh dtg kali ni bwk sample urin.. pastu cek skali bb ni haaa.. ikutkn dh nak masuk 3 bln.. kejap je.. sblm ni dh scan tp x bape clear n ade bentuk.. n 2 mgu sblm ni pon aku dh scan kat klinik kwn aku tu tp x clear gak bentuk so x puas ati... n dlm pd masa ni gak aku lom decide nak cek katne sbenanye.. hehehe poning.. ni kira 1st time la bila scan my hubby de skali nak tgk.. sblm ni dia bz jek keje.. so dia agak excited la.. smp dia ckp.. "doktor, sya nak tgk bleh?" ekekke lawak je.. doc tu pon baik.. dia kata "mestila boleh.. tu kn anak sndiri.." apeda hehehe.. masa scan tu aku baring la mcm bese.. specialnye aku ske kat klinik Rohana, Seksyen 9 ni.. dia de sediakn tv tau kat atas.. so bila ibu baring x yah toleh2 kepala nak tgk monitor kat sblh tu.. x selesa.. so aku pandang je la kt atas nmpk la clear.. hehe best2 pastu hubby aku lak.. "eh, tu dia..!" excited lak aku tgk dia sblm ni aku hepi tp xde yg org nak sharekn so ske senyap2 je la hahahah.. pastu doc terangkn la tu lapisan prot, air ketuban, pastu uri.. seme2 la.. doc tu lak sporting so best la.. pastu bila lama skit tu.. bb tu dh gerak2 ekekek comel je.. dh tergolek2.. pastu hubby aku lagi la excited hahahha klaka lak aku tgk hubby aku.. hepi aku tgk dia.. ni kira ayg ganti blk bb abg yg ilng aritu :p Insyallah aku akan jaga dgn baik selagi termampu... :) pastu kitrg mintak print gamba.. kt bwh tu ada gamba bb de 2.. kanan tu masa dia dok diam2 yg sblh tu dia dh tergolek2... nmpk tgn n kaki dia terkapai2 ekekek.. patut la aku sakit perot x selesa kdg2 upenye dia main golek2 upe nye bb ni hehehe..

jangkaan bersalin 4 Oktober 2009.. x lama lepas raya tu...huhuhu

tu la pengalamn yg ase plg best la hehehe.. apepon aku bersyukur gak sbb selama aku mabuk2 nih.. hubby la yg tahan melayan kerenah isteri dia ni.. mlm2 kol 12 kdg2 lapa sgt2 dia sanggup g kedai mkn.. smp 2-3 kedai bli nasi goreng pataya.. aku ni lak jenis kalo lapa.. x leh tdo pastu mula loya pastu muntah2 huhu.. mmg x leh nak control la kalo lapa.. kalo ase lapa jek.. aku cepat2 carik mkn.. kalo x.. muntah la gamaknye huhuhu... mane bdn x mcm d pam huhuhu.. hubby sgt2 sabar.. masey syg.. kdg2 umah sepah2 blk keje tgk dh clear.. sbb mlm mmg aku selalu mabuk n x larat.. jenis x leh dok umah sndiri aku ni.. kalo g umah org ok la skit.. ngada ni hehehe... sib bek la umah mak dkt kn.. leh la lepak2 umah mak seskali..

Doakan aku kuat menempuh hari2 mengandung ni ye... seronok dga kwn baik aku, suhaida dh bersalin mgu lepas.. 3x dia scan bb boy.. haaa... skali kua girl.. ekekeke.. tu la namanye rezki kn.. kita hanya merancang.. x sangka.. pompuan lak kua.. inyslh mgu ni aku g tgk.. ish.. jln lagi hehehe..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...