Wednesday, April 14, 2010

Talkshow Nisa' WP "Nilai Setitis Susu Ibu"

Assalammualaikum..

jom kawan2 kita join.. free je... yg bg talk ni Puan Rita Rahayu yg slalu kua majalah Pa & Ma dan owner mom's littleone..

meh tambah ilmu sama-sama.. peluang ni..



Tarikh : 19 April 2010 (Ahad)
Masa : 9.00 am - 1.00 pm
Tempat : Masjid Usamah Bin Zaid, Wangsa Maju (berdekatan LRT station)

'Talkshow anjuran pihak Nisa' WP. Bertujuan untuk memberi kesedaran kepada masyarakat akan kepentingan Penyusuan Ibu. Ini merupakan salah satu usaha kami untuk memartabatkan penyusuan ibu di Malaysia. InsyaAllah...'

Kalau tiada aral.. kita jumpe di sana Insyaallah..

dah penah join aktiviti mcm ni anjuran UKM dan DBKL bln sblm ni.. mmg x mengecewakan.. yg i jumpe wardina tu ecehhhh... ehehehe mmg byk input yg dpt n leh share pengalaman dari ibu2 yg byk pengalaman ttg susu ibu ni..

ingt ni.. (ni kata-kata semgt yg saya pgg.. amik dr rakan-rakan susu ibu.. bkn utk blame ibu2 yg beri susu formula pd anak2 mereka.. cuma utk kuatkn diri saya je.. :D )
  • "TIADA SUSU YANG TERBAIK SETANDING SUSU IBU "
  • "SALAH SATU JLN UNTUK BERJAYA DLM PENYUSUAN SUSU IBU ADALAH BELAJAR DAN TERUS BELAJAR DAN MENCARI KUMPULAN SOKONGAN SUPAYA ANDA SENTIASA BERSEMANGAT DAN BELAJAR DR MEREKA YG BERPENGALAMAN.. "
  • "TIADA JALAN MUDAH UTK BERJAYA.."
* saya selalu join xtvt mcm ni tanpa ada sesiapa kwn yg mengajak.. saya main redah je sesorg mcm sblm ni.. dlm ati saya.. mau belajar n timba ilmu utk menjd ibu yg terbaik insyallah disamping tu.. bila saya pergi xtvt sebegini moga blk nanti boleh di kongsi ilmu yg saya dpt dgn rakan2 sekalian.. :D moga2 Allah melindungi dan meredhai niat saya ini.. :)

1 comment:

Rozy said...

Bagusnyaa
kalau kat area saya pun ada xtvt camni kan bagus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...