Wednesday, April 14, 2010

Koleksi video iman 5 bulan - 6 bulan

Assalammualaikum...

dah stat updateblog yg lama berabuk ni.. kerap lak update hehehe.. tu la klo dh mula payah nak berenti.. kalo dh lama berenti payah nak stat blk :D

saje nak share koleksi video iman masa umor dia 5bulan ke 6 bulan.. sbb ade beberapa org yg x percaya btol ke iman ni dh de gigi?? btol ke iman ni dh leh berdiri sndiri? btol ke iman ni dh leh merangkak n panjat2??

btol.. ini bukan main-main.. ibu iman x reka crita.. :p mmg iman bru masuk 6 bln tp tu la realiti alhamdulillah dia sihat n cargas.. alhamdulillah dia x demam sepjg tumbuh gigi nak masuk 5 btg ni.. alhamdulillah juga dia x demam bila kena cucuk.. tp seme tu keje Allah.. moga2 iman sihat.. seme ibu nak anak mereka sihat kn :D

antara org yg x percaya perkembangn iman adalah my MIL huhuhu seyes smlm dia cl tanye perkembangn iman.. bila my hubby ckp iman dh leh berdiri sndiri jln papah2 kt mane2 meja n mane2 la yg leh dia paut n meragkak dh serata umh laju.. my MIL lgsung x caye.. dia ckp mane de budak 6 bln mcm tu.. slh kitrg jugak sbb dhlama x bwk iman blk ganu.. insylh ujg bln ni kami blk ye Ma hehehe.. td mgrib dia cl lagi.. tanye hal yg sama.. btol ke?? iye wahai ibu mertua ku.. x kan la menantu mu ini mahu tipu.. xpa tgu lg smgu je kitrg bk blk ganu.. insylh xde aral.. pjg umo kami smp :)

meh tgk sape yg nak tgk.. hehehe ibu iman x tipu.. Alhamdulillah atas kurniaan Allah.. dan moga2 koleksi video2 pendek ni leh iman tgk bila dh beso nanti.. mane la tau tetiba umor ibu pendek ke..ni ibu tglkn utk iman.. ajal maut d tgn Tuhan :)


video
ni iman mula berdiri sndiri pd segala yg dia boleh berpaut.. masa ni umor dia 5 bln..


video
Iman 1st time masukn solid food lm perotnye.. nim asa lgi smgu nak masuk 6 bln.. mkn apple puree ibu buat.. reaksi pelik2 je muka dia


video
ni masa iman dan ibu tgl berdua.. baru smp umh blk keje.. lepak2 2 branak.. iman guling2.. ibu malas nak layan sbb penat mulut xleh diam lgsung.. aiiisshhh..


video
ni iman main.. mcm nak jd pakar IT try nak pasang mouse kt kotak ajaib dia tu.. penat ibu tgk man main.. mmg dia ske panjat kotak kesygn dia tu.. x yah ibu bli mainan la.. pakai je brg yg dh x leh pakai.. kitar semula hehehe


video
ni dia dh stat panjat.. ni plg ibu n abah riso.. alahai.. kotak ke.. almari ke.. kerusi ke.. mane leh capai dia akan berdiri.. pehtu akan try berdiri sblh tgn.. td dia wat lagi aksi ngeri.. lepas tgn.. adehh la.. terhantuk.. adehh sakit dada seme org d buatnye


adik2 di luar sana.. jgn tiru aksi Iman Muhaimin ini ye.. bahaya.. boleh buat ibu n abah seme org sakit jantung.. huhuhu

1. tu dia bru nak berdiri.. masa ni dia x pasan de org perhatikn.. dia wat slow2 jek..
2. dia dh berjaya berdiri sndiri.. dan mula meraba ape yg ade.. peh ni gantung tv la abah eh.. kalo x abis la tv abah..
3. dia wat kekonon tgk tv la tu.. tp tgn merayap..
4. ni aksi plg ngeri!! dia dh lepas 1 tgn nak tunjuk eksen.. adehhh..

tu la dia anak bujang ku sorg yang mmg x leh lepa.. takut dia buat mende yg merbahayakn diri dia sndiri.. seyes mmg ligat.. byk kje.. siang mmg blasah main.. mlm tdo kepenantan lentok x ingt.. mcm org besa ini budak kecik.. :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...