Wednesday, March 28, 2012

Hanya perkongsian

Assalammualaikum,

kita ni manusia ramai dan byk pendpt dan pandangan.. sbb tu hidup ni ade warna warni.. kalau semua org pk sama je x best kn... bila ada percanggahan pendpt perbezaan pendpt semua tu buat hidup ni bercorak... cuma mcmane kita nak pk tanggapan tu dan dari sudutmanek ita nak ambil pandgn tu.. sbb kita adlh apa yg kita fikir...

saya dh terfikir dan mmg akn rasa situasi ini akn berlaku.. dan mmg ianye berlaku..

tapi sya x kata saya betul dan yg berbeza pendpt adlh slh.. masing2 ade ruang utk bersuara.. dan ada sbb tersendiri... saya terima dgn hati yg terbuka.. segala kritikan.. teguran dan nasihat.. kita x boleh st org tu kena pk mcm ni dan pk sama mcm kita.. semua tu ade baiknya... sbb tu kita d beri akal utk berfikir..

ok.. saya minta maaf jika ramai yg x senang dgnc ara sya mcm menonjolkan diri.. mmg xde niat.. tpx pe mcm sya ckp sya x boleh nak sruh org fikir mcm sya nak.. sya cuma ingin berkongsi bila ramai yg bertanya.. mungkin saya kena kurgkan dan ubah cara saya ini.. maafkan saya jika ada yg x selesa dgn cara saya.. mohon sgt maaf...

pernah dlu nak abaikn n kuburkan je blog ini, tp kerana ade yg mahukan ia d teruskn saya teruskan pk masa kdg2 xde.. tp kata org nak seribu daya.. bila tangan mulam enaip kdg2 kita lupa dan terus menaip tanpa berfikir ape yg ade d skrin...

maafkan saya sekali lagi.. sekadar ingin berkonsg mcm dlu.. penglmn masa mengandung, bersalin.. menyusukan ank.. saya bkn org yg sempurna dan mmg x sempurna.. bukan seorg yg sgt bagus.. terlalu byk kekurangan... bila org mahukan perkongsian saya berikan yg termampu dan sya slalu ckp ini adlh penglmn sya dan x semua org sama.. dan sya masih terus belajar dan perbaiki dri.. dan hidup saya juga ada kekurangan dan mmg sya mengaku kdg2 sya x mcm org lain yg punya segala...
sya x nk ckp byk2 nanti lagi mcm2.. x nk org ckp lagi sya mcm bagus.. ntah la.. bila smp cni rasa nak stop trus je menulis

maafkan saya sekali lagi..

salam..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...